luni, 13 iunie 2011

Serbare Gradinita PN 25 ,Iasi, ed.Carmen Alexandru ,la Bojdeuca Ion Creanga

pt a salva pe calc Dvs , click pe poza , zoom in ,click dreapta, save image asAlbum poze aici

Eu am asigurat sonorizarea si ,bineinteles, am cantat cateva piese. Marele castig al acestui eveniment pt mine a fost faptul ca, dupa spectacol, am avut o discutie de cateva minute ca scriitorul Constantin Parascan , aflat intamplator sau nu la bojdeuca. Dumnealui a apreciat  prestatia mea, ceea ce nu poate decat sa ma onoreze. Pe 12 octombrie 2006 am participat cu grupul Steaua Albastra la un eveniment organizat chiar la bojdeuca. In liceu am frecventat pt o scurta perioada de timp, un fel de cenaclu literar.



mai multe aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...